تمامی فعالیتهای معرفت پژوهان در آکادمی، ثبت میشود!

تمامی فعالیتهای معرفت پژوهان در آکادمی، ثبت میشود!

از آكادمی طاهری در
Number of replies: 0

معرفت پژوهان گرامی، خواهشمنداست موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

به اطلاع میرساند:
1- سیستم آکادمی طاهری کلیه فعالیتهای معرفت پژوهان در سایت آکادمی را ثبت میکند. زمان اولین دسترسی (اولین ورود به سایت) – زمان آخرین دسترسی – لینکهایی که در هر بار دسترسی خود روی آنها کلیک کرده است. تعداد دفعات مشاهده ویدئوها با زمان دقیق مشاهده – پیامهایی که در سایت گذاشته است و به طور کلی هر فعالیتی که کاربر در سیستم داشته باشد به صورت کامل ثبت میگردد. ضمن آنکه آرشیوی از درخواستها، تغییرات آدرس ایمیل و انصرافی ها نیز موجود است.

2- کلیه گزارشات ارسالی به ایمیل سایت و یا به استاد گرامی لزوما بررسی شده و صحت سنجی میشود. بنابراین از کلیه عزیزان خواهشمندیم از طرح ادعاهایی که صحت ندارد خودداری کنند چون باعث اتلاف وقت استاد گرامی و تعدادی از دوستان خواهد شد. ما متعهد هستیم کلیه گزارشات ارسالی را بررسی نموده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف نماییم اما طرح اشکالات واهی و بی مورد موجب اتلاف وقت خواهد شد. بهتر است در هر گزارش، مشکل اصلی به صورت دقیق و واضح بیان شود تا بتوانیم بهترین راه حل را به شما ارائه کنیم.

3- بر این باور هستیم که برخی از ادعاها به دلیل عدم اطلاع معرفت پژوهان و یا معتمدین گرامی از روند کار و عدم آشنایی با نحوه کار با سایت به وجود می آید، لذا از کلیه معرفت پژوهان و معتمدین عزیز انتظار میرود نسبت به یادگیری دقیق نحوه کار با سایت اقدام نمایند، همچنین در حفظ نام کاربری و رمز ورود خود کوشا بوده و اینترنت مناسب فراهم کنند.

ضمن آنکه مطالعه دقیق کلیه اطلاعیه ها و اعلانات موجود در وب سایت آکادمی برای همه معرفت پژوهان و معتمدین ضروری است.

4- در آکادمی طاهری، اطلاعات در دسترس همگان خواهد بود. یعنی اگر درسی ارائه شود یا شمارنده مشاهده ویدیوها صفر شود و ... برای همه معرفت پژوهان انجام خواهد شد و در تابلوی اعلانات به اطلاع عموم خواهد رسید. لذا مجددا توصیه میشود برای اطلاع از آخرین رویدادهای آکادمی به تابلوی اعلانات سایت دقت کافی مبذول فرمایید. بدیهی است نیازی به ارسال ایمیل و پرسشها یا درخواستهای شخصی نیست.


5- در سیستم آکادمی اطلاعات شخصی معرفت پژوهان نگهداری نمیشود و صرفا ایمیل معرفت پژوهان و شماره دانشجویی آنها موجود است، اما در سیستم مرکزی (نزد استاد) کلیه اطلاعات موجود و در صورت نیاز به آن رجوع میشود.

در اطلاعیه بعدی تعدادی از گزارشات سیستمی جهت اطلاع معرفت پژوهان درج میشود.