می‌توانید از شاخص زیر برای مشاهدهٔ واژه‌نامه استفاده کنید

حروف خاص | آ | ا | ب | پ | ت | ث | ج | چ | ح | خ | د | ذ | ر | ز | ژ | س | ش | ص | ض | ط | ظ | ع | غ | ف | ق | ک | گ | ل | م | ن | و | ه | ی | همه

صفحه: (قبلی)   1  2  3  (ادامه)
  همه

ب

با توجه به عام شدن حلقه‌ها و ارتباط‌های دوره نظام قدیم عرفان حلقه، آیا می‌توان حلقه‌ها را به‌صورت یکجانبه برای دیگران اعلام کرد؟

شروع شدن کلاس بی کلاسی به معنی اعلام حلقه‌ها به‌طور یکجانبه برای عموم نیست. بلکه به این معنی است که علاقه‌مندان می‌توانند در صورت داشتن تمایل، بدون نیاز به وجود مربی، شخصا حلقه‌های مربوطه را از طریق ذهن جمعی دریافت و مورد استفاد و تجربه قرار دهند.

اطلاعیه: مورخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، مصادف با ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


با توجه به عام شدن حلقه‌ها و ارتباط‌های دوره نظام قدیم عرفان حلقه، آیا می‌توان حلقه‌های تشعشع دفاعی را به‌صورت یکجانبه و‌ بدون کسب اجازه از افراد برای آنها اعلام کرد؟

کلاس بی کلاسی به معنی آزاد شدن اعلام تشعشع دفاعی برای دیگران بدون اجازه آنها نیست. اما علاقه‌مندان، با کسب اطلاع از چگونگی و کاربرد آن، در صورت تمایل می‌توانند شخصا و بدون نیاز به مربی و طبق برنامه درسی حلقه‌های آن را دریافت کنند و مورد تجربه قرار دهند. بدیهی است بیرون ریزی در این طریق کنترل شده‌تر از طریق متداول است.

اطلاعیه: مورخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، مصادف با ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


با توجه به عام شدن دوره نظام قدیم، آیا موضوع اعلام حلقه برای دیگران، از جمله اعلام طلب خیر یا اعلام فرادرمانی یا تشعشع دفاعی و یا اعلام‌های روح جمعی و… هم منتفی می‌شود؟

با توجه به اینکه با ورود به طرح آموزش عام جهانی نظام قدیم، از این پس هر کسی می‌تواند شخصا برای خود ارتباطات لازم را اعلام کند؛ عملا این کار لازم نیست. اما به هر حال، چون عده‌ای هنوز در جریان این قابلیت شبکه نیستند؛ بنابراین می‌توان این کار را انجام داد. از طرفی دیگر باید دانست که انجام این کار تخلف نیست؛ فقط مورد نیاز نیست و در این مرحله باید سعی کنیم که خود افراد با این قابلیت‌ها آشنا شوند تا خودشان بتوانند این قبیل امور را انجام دهند و حتی به دیگران نیز آموزش دهند و یادآور این قابلیت‌ها در کلاس بی کلاسی باشند.

اطلاعیه: مورخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، مصادف با ۵ فوریه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


با توجه به غیر قانونی بودن عرفان حلقه در ایران، آیا می توان از مطالب عرفان حلقه در نشریات و کتب تالیفی خود بدون ذکر منبع استفاده کرد؟

استفاده از مطالب یک شخص یا یک مکتب بدون ذکر منبع آن نقض کپی رایت محسوب میشود. اگر در گذشته از مطالب عرفان حلقه بدون ذکر نام و نشان استفاده کرده اید باید فکری برای نقض کپی رایت بکنید و برای جبران آن راه و چاره ای بیابید. به هر حال حداقل در پیشگاه وجدان خود باید پاسخگو باشید.

همانطوری که می دانید بنده (محمدعلی طاهری) برای این گفته‌ها تا پای چوبه دار رفتم و معجزه وار نجات پیدا کردم و خود و خانواده ام تاوان سنگینی از این بابت داده‌ایم. بعد یک نفر از راه برسد و بخشی از این داشته ها را مصادره کند، آیا این به نظر شما درست است؟ آیا شما احساس راحتی دارید؟ شما به عنوان مربی قسم خورده عرفان حلقه می‌بایستی معرف این عرفان باشید و نه اینکه خواسته باشید معرف خود باشید (البته تحت عنوان معرفی عرفان بدون نام و نشان) و... "
افراد مجبور نیستند که حتما از طریق سرقت ادبی کتاب بنویسند.


برای تفویض لایه محافظ باید چکار کنیم؟

مطابق درسنامه نظام قدیم، «لایه محافظ» در جلسه دوم دوره یک به معرفت پژوه تفویض می‌شود. با توجه به اعلام «کلاس بی کلاسی» در سطح دنیا توسط بنیانگذار «محمدعلی طاهری»، برای دریافت لایه محافظ ترم یک و همچنین سایر حلقه‌هایی که در طول ترم‌های متوالی نظام قدیم تفویض می‌شوند، فقط لازم است تا معرفت پژوه، ضمن مشاهده ویدیوی جلسه کلاسی مربوطه، با رسیدن به مقاطعی از دروس که در آنها حلقه و حفاظ‌های مربوطه بدون نیاز به مربی تفویض می‌شود؛ برای دقایقی ویدیو را متوقف کرده و در ارتباط قرار گیرد تا حلقه و حفاظ مربوط به همان جلسه آموزشی که مشاهده نموده را دریافت کند و یا می‌تواند پس از اتمام آن جلسه درسی، در سایر زمان‌های انتخابی خود در ارتباط قرار گیرد و حلقه و حفاظ مربوط به همان جلسه را دریافت کند.

در رابطه با برای برقراری ارتباط «دریافت لایه‌ محافظ»، ساعت شروع را معرفت پژوه مشخص می‌کند ولی خاتمه‌اش معلوم نیست. ممکن است که ده دقیقه طول بکشد و یا ممکن است سه، چهار ساعت به طول بیانجامد. بنابراین، بهتر است که معرفت پژوه، زمانی را برای برقراری این ارتباط در نظر بگیرد که تا حد امکان وقت آزاد داشته باشد. در صورتی‌ هم که برخی از معرفت پژوهان روند دریافت لایه محافظ را متوجه نشوند؛ ایرادی ندارد. در هر صورت، چه متوجه شوند و چه متوجه نشوند، «لایه محافظ» به آنها تفویض می‌شود.

برای دنبال کردن طرح آموزش عام جهانی نظام قدیم، می‌توان از رفرنس‌های درسی کانال‌ها و پیج‌های دیگر موجود در مجموعه استفاده کرد

منابع موثق مکتب عرفان کیهانی حلقه، صرفا از طریق رفرنس و منابع مرکزی آکادمی طاهری ارائه می‌گردد.

تمامی شبکه‌های اجتماعی «بنیانگذار عرفان حلقه»، در سوپر اپلیکیشن عرفان حلقه و همچنین در صفحه اول سایت نظام قدیم اطلاع‌رسانی شده است.

در ضمن، وب‌سایت آکادمی طاهری به کلیه شبکه‌های اجتماعی مرکزیت، متصل است و از آن طریق نیز امکان مشاهده تمامی منابع از یوتیوب و ساندکلود و… وجود دارد.

در این رابطه توصیه می‌شود که معرفت پژوهان، دوره‌ها را به‌صورت سیستماتیک و به ترتیب بگذرانند و از امکانات فراهم شده سایت نظام قدیم آکادمی طاهری که به همین منظور برای معرفت پژوهان فراهم گردیده؛ استفاده کنند تا به نتایج بهتر و موثرتری دست یابند.


آدرس وب‌سایت آکادمی برای معرفت پژوهان داخل کشور:

https://elementary.erfanhalghehacademy.com/


آدرس وب‌سایت آکادمی برای معرفت پژوهان بین‌الملل:

https://taheriacademy.com/?redirect=0


لینک معرفی پلتفرم‌های مختلف دسترسی به دوره‌های نظام قدیم برای معرفت پژوهان داخل کشور:


https://elementary.erfanhalghehacademy.com/mod/page/view.php?id=2790


لینک معرفی پلتفرم‌های مختلف دسترسی به دوره‌های نظام قدیم برای معرفت پژوهان بین‌الملل:


https://taheriacademy.com/mod/page/view.php?id=2698


اطلاعیه: مورخ ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱، مصادف با ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


برخی مربیان به شاگردان می‌گفتند که صدای کلاس‌های آموزشی استاد یا اذان و ترانه‌های رحمانی استاد را برای افرادی که حلقه و حفاظ ندارند؛ پخش نکنید. چون ضدشعور کلام استاد مثبت است و برای این افراد موجب بیرون ریزی یا حمله می‌شود. آیا چنین موضوعی صحت دارد؟

این مطلب قطعا غلط و نادرست است و در واقع، نوعی سم‌پاشی بوده که از طرف افراد مغرض و یا ناآگاه مطرح شده است.


بعد از برقراری ارتباط فرادرمانی، آیا خود ما نقشی در رو آوردن سابقه بیماری‌ها و درمان آن‌ها داریم؟

خیر. زمانی‌که ما ارتباط برقرار می‌کنیم؛ وارد یک اتصال می‌شویم. در این اتصال، هوشمندی یا شبکه شعور کیهانی است که آن اسکن را روی ما انجام می‌دهد و اینطور نیست که ما خودمان را اسکن کنیم. چون ما اصولا نمی‌توایم چنین کاری را انجام دهیم. هوشمندی اسکنی را روی ما انجام می‌دهد و نقاطی را که مشکل دارد؛ علامت‌گذاری می‌کند که این علامت‌گذاری از طریق درد گرفتن، تیر کشیدن، ضربان، تشنّج، سرد و گرم شدن، عبور جریانها، دیدنِ نور، رنگ و... انجام می‌شود و مشکلات ما خود را نشان می‌دهند و بعد از آن توسط هوشمندی درمان می‌شوند. در واقع در این اتصال، هوشمندی این کار را برای ما انجام می‌دهد و ماحصل این قضیه بهبود و درمان است.

رفرنس پاسخ:
-
فایل تصویری جلسه ۱دوره ۱نظام قدیم نسخه اول: (۱:۵۴:۵۵تا ۱:۵۶:۲۵)



بعضا دیده شده که در مکاتب و گروه‌ها یا برخی کانال‌ها، اشکالی شبیه به شکل‌های به‌کار رفته در دروس عرفان حلقه و حتی بعضا با ایجاد تغییراتی، از لوگوی عرفان حلقه استفاده شده و توضیحات نسبتا مشابهی ارائه می‌شود. آیا چنین توضیحاتی مورد تایید هستند؟

به اطلاع می‌رساند که به‌جز شکل‌های به‌کار رفته در دروس عرفان حلقه، هیچ شکل و توضیح دیگری مورد تایید نیست و انتشار آنها از جانب هر شخص و گروهی ایجاد سردرگمی، کثرت و دوگانگی و ... تلقی می‌شود و به هیچ‌وجه مورد تایید نمی‌باشند.

اطلاعیه: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، مصادف با ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ از کانال روابط عمومی عرفان حلقه


بیرون‌ریزی چیست؟

با اسکن جسم و روان و ذهن و سایر اعضای فرد بیمار، سابقه بیمار و وضع کنونی او آشکار می‌شود و با بازخوانی پرونده بیماری‌ها توسط هوشمندی الهی، بیرون‌ریزی آغاز می‌گردد. این پرونده‌ها ممکن است به بخش‌های مختلف وجود بیمار مربوط باشند؛ بنابراین باید با صبر و حوصله اجازه داد تا بیرون‌ریزی‌ها خاتمه یابند و درمان اساسی انجام شود.
بیرون‌ریزی روندی است که طی آن، سلول آثار و سابقه بیماری‌ها و مشکلات گذشته و حال خود را آشکار می‌کند و به‌دنبال آن بیرون‌ریزی، آثار تنش‌های بیماری از بین می‌‌رود و روند بهبودی ظاهر می‌شود. سابقه بیماری‌ها ممکن است حتی به دوران جنینی یا طفولیت، بیماری‌های آشکار و نهان کنونی فرد و همچنین ترس‌های نهفته، گره‌ها و تنش‌های روانی، نابسامانی‌های ذهنی و... بازگردد.
در برخی موارد، طی دوره بیرون‌ریزی، سابقه بیماری‌ها رو آمده و ممکن است شخص در ابتدا حال ظاهری خوبی نداشته باشد و علائم درد و بیماری به اوج خود رسیده؛ سپس شروع به کاهش می‌کند و به‌دنبال آن، درمان تحقق می‌پذیرد. در این مورد لازم است افراد بدانند منظور از اوج بیماری در پروسۀ بیرون‌ریزی، بازسازی علائم بیماری است و هیچ‌گونه خطری برای فرد ندارد. در واقع حافظه سلولی، آن علائم را از خود نشان می‌دهد تا توسط شبکه شعور کیهانی مورد پیگیری‌های لازم قرار گیرد و شعور سلولی سالم جایگزین آن شود.
اگر این تخلیه‌ها توسط بیرون‌ریزی انجام نشود؛ منجر به بروز بیماری‌های روان ‌تنی و پیامدهای دیگری خواهد شد که بعدها برای ما عارضه جسمی به جا می‌گذارد. در واقع بیرون‌ریزی، یک خدمت بزرگ است چون آنچه را که در ما نهفته و منفی است؛ از درون ما خارج می‌کند. وجود این موارد نهفته منفی در درون ما، دیر یا زود موجب بروز مشکلات مختلفی خواهد شد؛ از سرطان گرفته تا مشکلات مختلف دیگر. همانطور که امروزه نیز می‌بینیم که اشخاص به‌یکباره به بیماری‌های مختلف قلبی، کلیوی، ریوی، انواع سرطان‌ها، تحلیل رفتگی‌ها، مشکلات خونی و.... مبتلا می‌شوند. در واقع این بیماری‌ها از همین‌ مواردی که در وجود ما نهفته است؛ سرچشمه می‌گیرند و سال‌ها طول می‌کشد تا خود را یکجا نشان دهند.

رفرنس پاسخ:
- کتاب سایمنتولوژی صفحه ۵۸
- کتاب انسان از منظری دیگر صفحه ۱۲۹- ۱۳۶
- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۰۱:۴۹:۴۳ تا ۰۱:۵۱:۱۴)
- فایل تصویری جلسه ۱ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۵۲: ۱:۲۹ تا ۱:۵۳:۱۶)
- فایل تصویری جلسه ۳ دوره ۱ نظام قدیم نسخه اول: (۱۲:۵۶ تا ۱۴:۲۰)



صفحه: (قبلی)   1  2  3  (ادامه)
  همه