راه اندازی سایت نظام قدیم

راه اندازی سایت نظام قدیم

از آكادمی طاهری در
Number of replies: 0

اطلاعیه استاد محمدعلی طاهری در خصوص راه اندازی سایت نظام قدیم

 

به منظور ساماندهی و رفاه حال معرفت پژوهان داخل ایران که مایل به گذراندن دوره های نظام قدیم هستند، سایت نظام قدیم به آدرس زیر راه اندازی شده است:

       https://elementary.erfanhalghehacademy.com

تمام کسانی که در هر یک از دوره های نظام قدیم ثبت نام کرده اند و یا متقاضی دریافت گواهینامه پایان دوره یا گواهینامه مربیگری بوده اند؛ یک ایمیل با موضوع نام کاربری جدید دریافت خواهند کرد که توسط آن میتوانند به سایت نظام قدیم وارد شوند.

برای استفاده از سایت، توصیه میشود: پس از ورود به سایت، ابتدا درس راهنمای کار با سایت را به صورت کامل مشاهده فرمایید تا با نحوه کار با این سایت آشنا شوید.

بنابراین مشاهده ویدیوهای نظام قدیم از طریق تلویزیون و یوتیوب رسمی اینجانب و وب سایت نظام قدیم امکان پذیراست.  در این وب سایت، امکان جستجو روی کلیه کتابها و منابع و رفرنس های مکتب عرفان کیهانی حلقه نیز فراهم شده است و به زودی جستجو روی ویدیوها، صوت ها و... هم در آن امکان پذیر خواهد بود. همچنین امکان استفاده از کتاب های صوتی نیز در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

در ضمن گواهینامه های مربیگری و گواهینامه های پایان دوره نیز در حال ارسال به ایمیل متقاضیان می باشد(لازم به ذکر است که صدور کلیه مدارک بویژه مدارک مربیگری مکتب عرفان کیهانی حلقه فقط از طریق آکادمی طاهری صادر میشود و صدور آنها از جانب افراد و گروه ها با توجه به جعلی بودن هولوگرام ها و عدم ثبت در رایانه مرکزی آکادمی، تخلف محسوب میشود).

در صورت بروز هرگونه مشکل، یک ایمیل با «موضوع نظام قدیم» به آدرس support@taheriacademy.com ارسال فرمایید و در آن  مشکل خود را مطرح کنید تا بررسی شود. این بررسی ممکن است حدود یک هفته طول بکشد.

 

با آرزوی توفیق الهی

بنیانگذار مکتب عرفان کیهانی حلقه: محمد علی طاهری

تورنتو: 09/ژانویه/2022 مصادف با 19/دی/1400